Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1105 ggr
ElviraMariaEriksson
8/27/19, 11:36 AM

The sims 4

Mitt mc comand center fungerar inte.. jag har laddat ner den korrekt och den ligger korrekt i mod mappen men den kommer inte upp när jag går in på sims. Vad beror det på? Har även laddat ner senaste versionen. Även modar som kärleks moden osv funkar inte heller någon som snälla vet och kan hjälpa mig??

Annons:
Nettis!
8/27/19, 12:45 PM
#1

Gå in på inställningar i spelet och kolla så mod och script är förbockat. Det brukar bockats av när det är en större uppdatering.

ElviraMariaEriksson
8/27/19, 1:54 PM
#2

Ja men alla mina andra modar funkar de som är grejen! Har ju massa kläd och möbel modar så vad kan de då vara

Nettis!
8/27/19, 3:30 PM
#3

Ligger de i mappar i mod mappen? Och är det mer än en nivå på mapparna.

Nettis!
8/27/19, 3:54 PM
#4

Om du flyttar eller kopierar övriga mod till någon annat ställe ( tillfälligt )och bara har mc comand center ,fungerar det fortfarande inte då. ( utan undermappar. )

ElviraMariaEriksson
8/27/19, 5:11 PM
#5

Jag har inga undermappar i mod appen och de borde fungera att använda mc comand center med mina andra modar? Om jag tar bort dem tillfälligt så kan de ju förstöras på spelet att allt jag gjort försvinner när jag ska gå in och kolla om det fungerar

s8x2n6
8/29/19, 4:13 PM
#6

kolla så att du har skriptmod-rutan ikryssad :) för CC (kläder och mödler t.ex.) räcker den översta rutan, men för mccc och liknande krävs det att du tillåter skriptmoddar. Rutan ligger under den andra "tillåt mod"-rutan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: