Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 3342 ggr
Malineest
2019-08-29 18:23

Barn försvunnit i Sims 4

Mamman till barnet flyttade ut och barnet bodde kvar med sina morföräldrar, som senare dog. Nu hittar jag inte barnet nååågonstans ? Finns endast med i släktträdet för mamman, har han försvunnit helt eller kan man hitta igen honom på något vis ?

Annons:
BilboLapphund
2019-08-29 22:54
#1

Har du testat att kolla hantera världar och sen hantera hushåll? Finns två flikar, en med de simmar du spelar med och en till som jag inte kommer ihåg vad den heter. Där brukar man kunna se alla simmar som finns i världen. Hoppas att han finns där! 😊

Malineest
2019-08-29 23:28
#2

Ja, jag har kollat där, öööverallt. Finns endast i släktträdet :( där är han fortfarande barn, han har varit borta så länge så han borde vara gamling nu haha

Liz85
2019-08-30 20:45
#3

Hör av dig till polisen och anmäl barnet, eller möjligen gamlingen då, försvunnen. ;p

BilboLapphund
2019-08-30 22:34
#4

#2 Skumt!

densomundrar
2019-08-31 08:53
#5

Eftersom ingen vuxen finns kvar som tar han om barnet så hämtas väl barnet av socialen?

Mitchika
2019-08-31 10:23
#6

Jag tror som #5 att socialen tagit barnet och att det därför inte finns någonstans. Har du kollat om det försvunna barnet finns att adoptera? Jag vet inte hur det funkar i fyran, men i The Sims 2 så blev barn tagna av socialen en prioritet att adopteras av andra familjer. 

Det vill säga, om en familj förlorat ett barn och en annan familj adopterade ett barn så kom det omhändertagna barnet från första familjen och blev adopterad av den andra familjen. En kul detalj. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[QASIK]
2019-09-07 14:11
#7

Kolla om något annat hushåll har barnet/gamlingen på sin vänlista och bjud in den. Sen lägger du till den i den familjen. Genom cheats kan du sen göra den till barn igen om du vill.

Upp till toppen
Annons: