Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 2198 ggr
Kakan87
9/7/19, 11:05 AM

Laptop till sims 4

Hej! Nu är det min tur att starta en sådan här tråd… Doris, min dator har sett bättre dagar och är jätteseg! Jag kan inte jättemycket om datorer så jag tänkte höra med er, vilken dator passar till the sims 4? Vill ha plats för expansioner med. Jag vill inte köpa begagnad då jag har väldigt dålig erfarenhet av detta. Ha det gott/Anna

Annons:
[QASIK]
9/7/19, 2:17 PM
#2

Du behöver en riktigt stark laptop då och de är dyra. Grafikkortet, RAM-minnet, Processorn och fläktarna behöver vara rejäla. Lättare att hitta en billigare stationär. Det finns små sådana som står pall.

[QASIK]
9/10/19, 10:55 AM
#4

Jag är långt från expert men jag tror att du behöver kylplatta till den. Fläktarna i den får annars jobba hårt. Tror att den är bra.  Spelets inställningar kommer nog att autoanpassas så det blir troligen medium kvalitet på en del saker. Ser att du kan uppgradera processorn till 4 GB vilket är bra. Men skaffa absolut en kylplatta.

Kakan87
9/10/19, 2:28 PM
#5

Ok, tack så mycket. Frågade i butiken om det gick med den så jag köpte den, men köper till en kylplatta för jag vill ju inte att den ska gå sönder :)

Upp till toppen
Annons: