Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1796 ggr
Wee-hoo
2019-09-08 20:02

Galleriet?

Jag har inte galleriet på Sims 4 och fattar inte varför? 

Har kollat runt och enda svaret jag får fram är om man är under 16 år…. Jag är 33 år och det är åldern jag lagt in på EA….. hjälp??

Annons:
Marbi
2019-09-08 20:39
#1

Jag försökte ta en skärmdump av sidan i spelet där man väljer nytt eller laddar ett gammalt spel för att visa var man hittar galleriet, men min dator vill inte samarbeta med mig ikväll. I alla fall, när du är inloggad i spelet så finns det längst upp i höger hörn en ikon som du kan klicka på för att komma till galleriet, där hittar du ditt eget, nyheter och allt som är upplagt där mm. Det finns fyra flikar. Vet inte om det är genom spelet du försökt hitta det eller om det är nån annanstans men hoppas du är hjälpt med det här.

Wee-hoo
2019-09-08 21:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har inga flikar alls när man via spelet går in på mitt bibliotek. Det är den enda ikonen jag har till höger och det enda jag får upp när jag trycker på den är mina egna hushåll och några hus. Klickar jag bort eget innehåll har jag ingenting alls. Försöker inkludera foto från mobilen så ursäkta skärpan.

Wee-hoo
2019-09-09 08:38
#3

Aaah glöm det min sambo hittade ngn ruta som hade avbockats i spelet så nu fungerar galleriet igen. Tack för svar 😀

Marbi
2019-09-09 09:32
#4

Toppen att du fixade det.

Upp till toppen
Annons: