08. Nyheter

The Sims 4 Studentliv/University

2019-10-22 18:55 #0 av: Mitchika

Äntligen är det på gång! Vi får inte bara ett utan två universitet till The Sims 4 och den här expansionen verkar innehålla tonvis med prylar! SkrattarPartajarKär

I trailern ser vi nästan allt som fanns med i Sims 3s universitetsexpansion, plus cyklar och ROBOTAR. Robotarna är det viktigaste av allt i den här expansionen och det är bäst att det här är The Sims 4s version av Servo/Simbot/Plumbot. Det finns alldeles för lite robotar i fyran och mina simmar behöver robotpartners. Kär

Några som ser fram emot den här expansionen? Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2019-10-22 20:33 #1 av: SimsBrooke

Jag är RUGGIGT taggad måste jag säga. Och när jag såg Robotarna så tjoade jag :D saknar dem lite, och så tänkte jag på dig Mitchika Glad
Dock kommer jag inte kunna köpa detta på ett bra tag =( tyvärr. Så får njuta av att alla andra har spelet och som visar bilder :P 

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2019-10-22 20:52 #2 av: Yehet121

Jag är extremt taggad, såpass taggad att jag började grina av trailern Gapskrattar

Är också samtidigt väldigt ledsen för att jag vet att jag inte kommer ha råd att köpa det förrän typ januari Storgråter

Anmäl
2019-10-23 09:29 #3 av: Marbi

Jag är så taggad. Har längtat så länge eftersom det var en av mina favoriter, särskilt i Sims2.

Anmäl
2019-11-10 19:56 #4 av: SimsBrooke

Live stream om Universitetet. 

Anmäl
2019-11-11 08:49 #5 av: Kakan87

Förbokat men kommer inte att hinna spela första dagen den kommer ut =(  Måste vänta till på lördag, en hel dag... Känner mig annars som ett barn på julafton, detta expansionspaket har jag längtat efter sedan the sims 4 kom ut!

Anmäl
2019-11-11 20:47 #6 av: SimsBrooke

#5 Kommer inte att kunna köpa det på ett bra tag :( 

Anmäl