Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1517 ggr
thesimsalma
2019-10-30 20:06

HJÄLP!! kan inte bli mixolog

HÖRNI JAG BEHÖVER HJÄLP!! just nu håller jag på med super sim challenge. Jag började med matlagnings ambitionen. Jag valde matlagningskarriären. När jag har arbetat med den karriären ett tag sä ska jag välja om jag vill vara kock eller mixolog. Jag valde kock eftersom jag höll på med matlagningsanbitionen. Senare är de dax att göra mixolog ambitionen. Jag börjar på den som vanligt och sen står det att jag ska välja mixolog karriären. Jag har redan valt att vara kock så jag tänkter att jag slutar som kock och sen kan jag börja om från början. Men när jag söker till den karriären igen är jag kvar på samma ställe och jag kan inte välja att bli mixolog igen. NÅGON SOM VET HUR JAG SKA GÖRA FÖR ATT KUNNA BLI MIXOLOG!!!!????

Annons:
densomundrar
2019-10-31 16:50
#1

Osäker på om det går att välja om med samma som, iom att man brukar få börja karriären där man slutade

Codswallop
2019-11-08 20:56
#2

Det går tyvärr inte - har du valt kock (eller mixolog) kan du inte byta.  Hade själv samma problem och efter mycket googlande verkar det tyvärr som att det är en bugg(?) som inte kan lösas utan fusk.

LottaV
2019-11-09 14:15
#3

om du har MCC så kan du testa ned gradera din nivå till den nivå som man får välja vilken gren du ska välja det är det tips jag har!

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: