Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 776 ggr
Chaktio
1/6/20, 9:35 PM

Grunder SIMS 3 pets för Xbox 360

Hej, vi har precis köpt ett begagnat Xbox 360. Med konsolen följde ett antal spel bl a The Sims 3 pets. Nu har dottern börjat försöka spela, men stöter ofta på olika problem och jag har svårt att hjälpa henne. Har nu försökt hitta någon manual på nätet, men det verkar omöjligt!

Den akuta frågan just nu är om det går att spara på något sätt medan man håller på att skapa sitt hushåll/sina simmar? Vi lyckas inte med det utan blir tvungna att godkänna hushållet och välja bostad innan vi kan spara och då kommer vi sedan inte in till läget där man kan fortsätta göra familjemedlemmar.

Men jag skulle bli våldsamt glad om någon kunde ge mig en länk till en manual, helst en som är på svenska, till xbox-spelet.

Annons:
Marbi
1/7/20, 7:50 AM
#1

Jag spelar på PC (sims4 men det är ungefär lika) och vad jag vet kan man inte spara för att sedan gå tillbaka i skapa-läget. För att det ska gå fort i skapa-läget brukar jag bara bestämma hur kroppen (hår, ögon och annat) ska se ut plus namn och egenskaper för varje medlem och sen spara. Kläder kan man välja sen och det är oftast det som tar tid, speciellt i sims3 där man kan välja mönster och färger dessutom.

SimsBrooke
1/16/20, 1:53 PM
#2

Man kan nog inte spara förrän man är på en tomt.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: