Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 973 ggr
Linneanea
1/8/20, 7:49 PM

Sims 4 stundentliv

Hej! Jag har ”vanliga” Sims 4 som jag spelar via orgin på internet. Köpte igår Sims 4 studentliv och det står både att det är köpt och betalat samt nedladdat. Ändå funkar det inte utan när jag startar Sims kommer bara de vanliga upp, inga nya kläder eller något från studentliv funkar. När jag går in på ”mitt bibliotek” visas även där bara Sims 4. Någon som har något tips på hur jag ska få det att fungera? :)

Annons:
Amephyst
1/8/20, 8:22 PM
#1

På mitt Origin syns bara Sims 4 också, trots att jag har många extrapaket tillagda, så det är ingen fara 🙂

Har du prövat att reparera spelet? Jag läste att en annan hade samma problem, och det fungerade för hen. Reparera spelet gör du i Origin genom att högerklicka på Sims 4 och sedan välja "reparera". Hoppas att det hjälper! 😃

Linneanea
1/8/20, 9:00 PM
#2

Tack för svar! Testat att reparera spelet flera gånger och då står det att spelet är nedladdat, trots de funkar det inte :( du har ingen annan idé på vad man kan göra? Om inte tack så mycket ändå!!

Amephyst
1/9/20, 11:09 PM
#3

Hur menar du att det står att spelet är nedladdat? Är det ingenting som händer när du reparerar spelet utom att det här meddelandet dyker upp? För min del brukar det dyka upp en bar som sedan arberat, men det var ett tag sedan. Tyvärr vet jag nog inget annat sätt, om ingen annan har ett bättre keep skulle jag nog råda dig att höra av dig till kundsupporten :)

SimsBrooke
1/13/20, 11:31 AM
#4

#2 har du startat om din dator efter att du reparerat spelet?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: