Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1399 ggr
noomisims123
1/16/20, 5:46 PM

HJÄLP SNÄLLA!!!

Hej, jag har spelat sims i många år men har nyss börjat spela det med moddar och nu har jag stött på mitt första problem som jag antar är modd-relaterat. Om jag lämnar hushållet för att t.ex jobba eller gå på dejt så kommer det upp en liten ruta där det står "spelet kunde inte laddas vi rekommenderar att du startar om spelet" det gör att spelat inte sparar vissa delar. T.ex om jag gör befodringsuppdrag t.ex att jag påbörjar att spela gitarr, när jag väl sen åker till jobbet kommer rutan upp igen och så står det "öva gittar (inte börjat)" fast jag hade gjort klart 75% innan jag åkte. Eller t.ex på sims nyår bytte jag om alla till finkläder, åkte sedan iväg och när jag kom tillbaka kom den rutan upp igen och alla hade på sin vardagskläder igen. Själva spelet sparas dock, t.ex om en sim är gravid och jag stänger av och startar upp det igen är den fortfarande gravid. Men det är just sånna där smågrejer, kan man åtgärda det på något sätt för det är ganska så störigt. Oerhört tacksam för hjälp.

Annons:
Marbi
1/16/20, 6:15 PM
#1

Pröva med att lägga alla moddar i en mapp för sig på skrivbordet på datorn. Sen testar du med en modd i taget så att du ser vilken som gör att spelet inte fungerar. Ibland kan det hända att moddar inte funkar tillsammans.

Upp till toppen
Annons: