15. The sims 4

Startat en legacy

2020-02-15 09:58 #0 av: Marbi

Jag har startat en universitetslegacy eftersom jag älskar att skicka/följa mina simmar på universitetet. Det gjorde jag i Sims2 o Sims3 också. När jag hade spelat ett tag bestämde jag mig för att familjen bara skulle ha ett barn, helst en tjej, som skulle leda familjen vidare. När Sabina och Vivaan fick tvillingar, pojkar, blev jag inte glad men dom fick pröva igen och då blev det lyckligtvis en tjej. Eftersom familjen är det viktigaste för Vivaan och att han vill ha många barnbarn att umgås med så har tvillingarna fått starta familjer också men det är Siri som det är tänkt ska ta familjen vidare. Hon har inga barn än men jag hoppas på en tjej där också. Alla barn hittills har gått på universitetet men tvillingarnas barn tänker jag inte följa där eftersom det blir svårt att hålla koll på alla . Ursäkta bildkvaliteten , kunde bara fota med min mobil eftersom jag inte fick print screen att funka.

Anmäl
2020-02-18 10:40 #1 av: Marbi

Olof, Siris morfar, dog av ålder och alla samlades runt omkring utom hans fru Sara som fortsatte att sova lugnt.

Han är nu begrav på tomten tillsammans med Susanne Eriksson, Jesper Jenssen och katten Frankie.

Siri och Kjell är nu stolta föräldrar till en dotter, Susan, som är 6:e generationen i min legacy. Jag är glad att det blev en tjej eftersom det är så jag helst vill att legacyn ska fortsätta.

Anmäl
2020-02-18 12:20 #2 av: Marbi

Familjefrukost med fattiga riddare som Vivaan fixat.

Så var det dags för mormorsmor Sara att fylla år. Hon är en mycket respekterad domare.

Susan har blivit ett småbarn nu och här har hon en trevlig pratstund med mormor Sabina.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.