Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 701 ggr
Lia
2020-04-04 17:39

The Sims 4 Bundle

Sen jag flyttade för ett år sen har jag inte köpt fler Sims, men nu börjar jag känna att det är dags. Jag brukar köpa fysiska kopior, även om det inte är någon skiva i. Jag samlar nämligen på dem, och har hyllor på väggen, fyllda med alla spel. Jag har inte expansionerna Studentliv och Paradisö, men de kan jag få tag i. Proplemet är det här med Bundle Pack.  De innehåller alltid 1 Game Pack och 2 Stuff Pack, och därför saknar jag 2 st. Jag har inte Magins rike och StrangerVille samt Smått och smart, Moschino, Första husdjuret och Tvättstugeprylar. Men nu kan jag inte hitta dessa till försäljning någonstans. Har de slutat med dessa? Det vore jättetråkigt, jag samlar ju som sagt. Någon som vet?

Annons:
Marbi
2020-04-05 10:12
#1

Har du kollat Amazon? Visserligen är språket engelska då men det funkar ju. Köpte många av mina Sims 2 spel, som jag saknade, där. Här är länken i alla fall

https://www.amazon.com/slp/sims-4-game-pack/ksm3ay38z6894mw

Lia
2020-04-05 11:41
#2

#1 Hur blir det med språket när man spelar då? Engelska där med? I så fall fungerar det inte för mig, jag gillar att spela på svenska. Tack för tipset oavsett!

TicWig
2020-05-14 14:29
#3

Har du ställt in att språket ska vara svenska när du spelar The Sims 4 spelar det ingen roll vilket språk packet är på eftersom det är bara titeln. Packet kommer vara på svenska när du installerar den

Lia
2020-05-14 16:19
#4

#3 Tack då ska jag kika där!

Upp till toppen
Annons: