Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 480 ggr
Kakan87
7/18/20, 8:04 AM

Nytt stuffpack

Annons:
Kakan87
7/18/20, 8:08 AM
#1

Hiss eller diss?

Marbi
7/18/20, 8:56 AM
#2

Jag tror att det blir bra om man vill att simmen ska kunna tjäna pengar hemifrån för det verkar som om simmen kan sälja sina alster på nätet. Sen för min del så är jag alltid intresserad av nya möbler.

Icewolf88
7/19/20, 1:21 AM
#3

Tycker det ser jättemysigt ut! Blir lätt köp för mig 👍

SimsBrooke
7/20/20, 1:19 PM
#4

Ser jättekul ut : D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
7/21/20, 3:35 PM
#5

Jag tycker också att det verkar kul. Jag gillar stickning (även om jag inte är speciellt bra) och jag gillar tanken på att simmar sitter och stickar. Det lär se rogivande ut och jag tycker om att använda mina simmar som "levande akvarium" som jag kan iaktta. 😃

Det här lär jag definitivt köpa. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
7/23/20, 12:59 PM
#6

#5 Glöm inte att det kommer en gungstol :D haha

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Mitchika
7/23/20, 1:08 PM
#7

#6 Gör det?! 😮😍

Jag älskar gungstolar och jag har saknat dom så mycket från trean. Det här blir ett definitivt köp! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
7/23/20, 8:35 PM
#8

#7 Yes they do =) Och jag hade för mig att du gillade dem =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
7/23/20, 9:42 PM
#9

#8 Åja, det gör jag. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

KentHjärta
7/26/20, 7:45 PM
#10

Sims 4 har blivit så oerhört tråkigt och enformigt, tyvärr. Ju fler packs som släpps desto längre bort från sims grundliga originalitet kommer de. Hoppas att Paralives levererar.

Mitchika
7/27/20, 1:33 AM
#11

#10 En till som har hört om Paralives ser jag. 😃

Det som finns verkar riktigt lovande och det känns verkligen som ett Sims-spel. Jag försöker dock att inte hoppas för mycket, men deras colorwheel som påminner så mycket om Create a Style i The Sims 3 gör mig alldeles tårögd. 😍

Bara inte EA bestämmer sig för att slå ner på Paralives för att det är för likt The Sims..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

KentHjärta
7/27/20, 4:25 PM
#12

#11 Yep, har följt spelets utveckling sen början.  EA kan inte stämma de bara för att det är samma spelgenre. Har ju inte funnits konkurrens till sims tidigare så kanske motiveras EA till att step up their game. Men Paralives ser iallafall mycket lovande ut enligt mig!

Mitchika
7/27/20, 5:58 PM
#13

#12 Nej, det kan dom inte stämma Paralives för, men det finns en screenshot på deras Steamsida som ser extremt Sims-lik ut och påminner väldigt mycket om The Sims 4. Det är det som gör mig lite orolig, att dom kan försöka hävda att Paralives stulit deras design/modell av livssimulatorgenren eller vad man ska säga. 

Jag tycker absolut inte att dom ska göra det eller att det borde vara okej, men jag har länge funderat över om det finns en anledning till att EA är dom enda som gör den här varianten av livssimulatorspel. 

För övrigt är jag med dig till 100 %. EA behöver definitivt en utmanare i den här genren och jag hoppas att Paralives kommer både lyckas leva upp till det och bli en succé. Fortsätter dom i samma stil som dom gjort hittills så är oddsen goda. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: