Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 382 ggr
multicorocca
7/22/20, 11:49 PM

Går inte att spela

Hej!

Behöver hjälp med en sak (sims 4). När jag har renoverat ett hus i köpläge och ska återgå till spelläge går det inte att klicka någonstans. Det är som att spelet hänger sig. Vet någon vad det kan bero på? Det går varken att klicka på simmen eller klicka på punkterna där uppe för att spara eller återgå till köpläge. Har även testat rensa bland senaste mods jag laddat ner. Tänkte om det var mods som krånglade till det, men problemet kvarstår trots rensning av mods. Är det här någon slags bugg efter senaste uppdateringen?

Annons:
Marbi
7/23/20, 8:56 AM
#1

Mitt enda råd är att reparera spelet. Ibland hjälper det. Har hört att det varit en del  problem med det ena och andra efter senaste uppdateringen.

https://thesims.ifokus.se/discussions/5a7aa8b0ce12c46b9d0006a4-reparera-spelet

multicorocca
7/23/20, 8:14 PM
#2

Hjälper tyvärr inte med att reparerat. Har testat ett par gånger.. väldigt frustrerande att det inte ska funka

Mitchika
7/23/20, 9:43 PM
#3

Du skriver att du har rensat bland mods. Har du provat att ta bort alla dina mods och se om spelet funkar utan några mods alls? 

Vissa mods går sönder av uppdateringar och kan ställa till med en massa krångel och problem. Uppstår problem efter en uppdatering och du har mods i spelet är det första man gör att prova att plocka ut alla mods och se om spelet funkar utan dom.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: