Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 340 ggr
Aliceh66
2020-07-28 22:11

Allt på sims försvann när jag loggade in

Idag så tänkte jag ladda ner moddar men det gick inte( har inte moddar och har aldrig haft ) så jag tryckte lite här och där…Senare på dagen när jag skulle gå in på sims var allt borta och det stog ”välkommen till sims” eller något sånt..VAD SKA JAG GÖRA!!???

Annons:
Mitchika
2020-07-28 22:50
#1

Vad innebär "tryckte lite här och där?" Vart exakt var du inne och tryckte på saker? I The Sims 4-mappen? I spelet?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Aliceh66
2020-07-28 23:09
#2

Jag försökte hitta en sida ”tsr” eller något( min kompis hjälpte mig ) men vi hittade inte ”rätt” sen så stängda jag bara av datorn

Mitchika
2020-07-29 00:01
#3

#2 Så du klickade inte på något inne i The Sims 4-spelet eller i mappen? 

När du startat The Sims 4 och kommer in på menyn, hur gör du där när du ska gå vidare in i spelet? Klickar du på den runda play-symbolen, klickar du på Nytt Spel eller väljer du Ladda Spel?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Aliceh66
2020-07-29 09:00
#4

Jag öppnade bara mappen men jag tryckte inte någonstans Jag trycker alltid på ”ladda spel” men nu så fanns inte den kanppen utan det såg ut som när man sätter på sims för första gången…men alla mina packet var kvar

Mitchika
2020-07-29 12:42
#5

#4 Ajdå, det låter inte bra. 

Öppna The Sims 4-mappen igen och leta efter en mapp som heter saves. Öppna mappen och kolla om det finns några filer i den.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: