Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 931 ggr
Mitchika
2013-06-03 19:57

Ny kategori: "07. Nybörjarfrågor"

Vi fick in ett förslag från en medlem på sajten som vi tyckte var så pass bra att vi tog tag i saken direkt. 😃

Det finns en ny kategori på sajten som heter "Nybörjarfrågor" och den ligger under kategorin "Presentera dig" och ovanför "Simsspel säljes". Alla kategoriers nummer har uppdaterats efter den nya kategorin lades till, men jag tror dom flesta läser på namnet och inte numret när dom väljer kategori så den omställningen blir nog inte för stor. 🙂

"Nybörjarfrågor" är tänkt att vara en kategori där nybörjare kan ställa sina frågor om Simsspelen, oavsett om det gäller The Sims, The Sims 2, The Sims 3, Medeltiden eller allt däremellan. Inga frågor är för dumma för den kategorin! Spelet kan ju vara riktigt förvirrande i början och vi alla är nybörjare någon gång. Glad

Tänk på att kategorin är där för nybörjare inom Simsuniversumet! Frågor gällande saker i expansioner, mer avancerade saker som mods och installering av eget innehåll samt annat som mer erfarna spelare undrar över hör fortfarande hemma i "Allmänt", expansionskategorierna eller eventuellt "Spelhjälp" och "Teknisk hjälp". Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
SimsBrooke
2013-06-03 20:17
#1

Jag kan tillägga att NI måste vara noga med rubriken i denna kategori, det måste ni vara i alla kategorier men denna är nog en av de viktigaste. Då blir det lättare för alla som letar efter svar lättare =) 

Har ni fler frågor så gör istället flera olika trådar då kan vi på ett lättare sätt hjälpa personer och hitta till rätt direkt. 

Har man problem med att bygga ett hus ska det vara lätt och hitta i alla trådar =) Jag hoppas ni förstår vad jag menar :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: