2015-04-06 23:22 #0 av: Mitchika

Jag är rastlös och har tråkigt, plus att jag inte kan sova och det var över ett halvår sen första utmaningen var. Så vilket bättre sätt att inviga våren på än med ytterligare en Survivor Challenge där vi får se en massa simmar dö på en öde ö som bara en kommer levande ifrån!? Skrattar

Här var det jag hittade om Survivor Challenge, för den som är intresserad: 
http://modthesims.info/t/341781

Gamla tråden går att hitta här (jag ska inte avslöja vinnaren för den som inte har läst): 

TS2 Survivor Challenge I

Den här gången tänkte jag att vi skulle köra Naruto-tema med alla simmarna! Därav blir det också 6 tonåringar som deltar och tävlar den här gången mot två vuxna. Tonåringar eller vuxna, vilka är mest härdiga? Vem vill överleva mest av dom alla? Låt oss träffa deltagarna! Skrattar

Bakre raden från vänster till höger: Sai, Sakura, Naruto. Sasuke och Ino. Främre raden från vänster till höger: Hinata, Iruka och Kakashi

Jag antar att dessa karaktärer inte behöver någon presentation, men för er som inte känner till Naruto... bara ha kul åt simmarna som försöker lida och överleva och ser ut som animefigurer, okej? Det är ALLDELES för mycket för mig att förklara. Yrar

Åtta karaktärer som jag växte upp med i tonåren och som jag tycker jättemycket om, placerade på samma öde ö som tog livet av sju av mina tidigare favoritkaraktärer och som nu ska ta livet av ytterligare sju.. 

Dags att ta oss en titt på ön i dess nya skick! 

Många av prylarna försvann när jag flyttade ut förra omgångens vinnare, men några saker från förra omgångens tävling finns kvar och jag tänkte låta dom behålla det. Nämligen det odlade fältet! Det kanske kan funka att rädda deras liv när vintern kommer och kanske kan få någon eller några att överleva längre? Skrattar

Nu till den stora frågan: 

Vem tror du/vill du ska överleva den här utmaningen?! 
Vem skulle du satsa dina simdaler på?! Vilken av dessa åtta simmar kommer stå ensam kvar när alla andra är döda?! Vem av dom här åtta kommer att få lämna ön och flytta in i Överlevarnas Villa tillsammans med tidigare vinnare!? 

Känner du inte till någon av karaktärerna eller Naruto överlag kan du alltid välja det namn som du tycker verkar sötast/fulast/skummast eller bara ta något av dom som du gillar. Skrattar

Dessa åtta simmars mardröm drar igång ikväll och fortsätter eventuellt imorgon om jag blir för trött för att fortsätta spela!