22. Teknisk hjälp

Problem med uppdatering, Origin

2015-05-16 20:35 #0 av: Skogsraah

Någon som har problem med senaste uppdateringen till Sims 4 via Origin? Vet inte när den kom, men för mig händer det ingenting när jag klickar på uppdatera. Samt att bilden av spelet är suddig, går ej att starta utan att det uppdaterats. 

Jag har startat om hela datorn och Origin helt men ingen skillnad. Något annat jag kan göra? Kan det vara ett tillfälligt fel?

Anmäl
2015-05-20 12:00 #1 av: SimsBrooke

Hmm, jag vet inte ens om mitt spel har blivit uppdaterat ens :/

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2015-05-20 12:24 #2 av: Skogsraah

Nej det är jättemärkligt! Varje gång jag försöker starta Sims 4 (klickar på ikonen på skrivbordet) börjar Origin uppdatera. Varje gång jag klickar på ikonen verkligen, tror inte att det behöver uppdatera i åtta minuter fyra gånger om dagen...

Sedan när jag kommer in i Origin så vill den fortfarande uppdatera spelet, men inget händer när jag klickar på uppdatera. Har läst någonstans att man kan prova ominstallera Origin, men min fästman var osäker på om allting är kvar då i mitt konto? Det bör det väl vara tänker jag. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.