Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01. Bilder/filmer 02. Eget innehåll 03. Fel/buggar med spelet 04. Fusk 05. Om sajten och iFokus 06. Presentera dig 07. Nybörjarfrågor 08. Nyheter 09. Simsspel säljes 10. Simsspel köpes 11. TS1 & TS2 - Allmänt 12. TS1 & TS2 - Expansioner m.m 13. TS3 - Allmänt 14. TS3 - Expansioner m.m 15. The sims 4 16. The Sims Medeltiden 17. Legacy & Historier 18. Lekar på sajten 19. Världskaparverktyget 20. Skapat 21. Spelhjälp 22. Teknisk hjälp 23. Tips och Tricks 24. Tävlingar 25. Övrigt 26. OT- Off topic
15. The sims 4

Barnen blir arga på sitt nya syskon!

2016-09-23 16:05 #0 av: SimsBrooke

Hur gör man så att de första barnet tycker det är roligt med att få ett syskon? 

Min barnsim blev just arg för sitt syskon som hon inte ville ha. Jag får alltid så här att barnet inte vill ha några syskon! 

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2016-09-23 16:07 #1 av: Mitchika

Det varierar mycket för mina simmar. Glad

Ibland blir dom glada, ibland arga, om jag inte minns helt galet så tror jag att en av mina blev ledsen över ett syskon en gång? Funderar

Jag vet inte om det är kopplat till deras personlighet, men det har ju ingen större effekt på spelandet. Humöreffekten försvinner snart och så fort barnet lugnar ner sig brukar dom vara helt okej med sina nya syskon och även tycka om dom. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-09-23 16:15 #2 av: SimsBrooke

#1 Lite tråkigt dock att det händer varje gång. 

Ja dem kan bli ledsna för ett syskon också. 

Anmäl
2016-09-23 16:46 #3 av: LottaV

#0 Jag tror att det är mest slumpen som av gör om de tycker om sina syskon jag har nämligen fått att samma småsyskon har blivit både hata och älskad av sina äldre syskon

Ett gott skratt förlänger livet

Anmäl
2016-09-23 19:19 #4 av: SimsBrooke

#3 hmm okej!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.