13. TS3 - Allmänt

Dagens Projekt

2018-02-20 19:04 #0 av: Granja Del Toro

Har kommer jag att dela med mig av Dagens Projekt som jag har gjort under dagen. Dessa projekt ar hus affarer, kyrkor, parker mm....

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Anmäl
2018-02-20 19:06 #1 av: Granja Del Toro

Degns lyxvilla... Glad

Anmäl
2018-02-20 19:10 #2 av: Granja Del Toro

The Ruin, ett tillhall for den paranormala alskaren och personen.  Ett forganget litet torp som en gang beboddes av en haxa...och som ar hemsokt av spoken...Har anvant CC att bygga denna ruin...Glad

Anmäl
2018-03-05 01:02 #3 av: Granja Del Toro

Dagens project har varit hyreshus och hoghus med hyreslagenheter. Jag har lagt marke till att ju mer hyreshus du har, desto mer NPC's far du till stan. Desto mer simmar i stan desto battre. Sa tycker jag i allafall. Sa numera lagar jag ofta fler hysreshus och lagenheter an agnahemshus. Och idag har jag byggt dessa..Cool

Anmäl
2018-03-05 01:02 #4 av: Granja Del Toro

Forst ut 2 stycken hyreshus...Etta huset ar moblerat. Den med Forden pa tomten Skrattar

Anmäl
2018-03-05 01:05 #5 av: Granja Del Toro

Till sist har vi hoghuset med att antal lagenheter. 28 lagenheter i detta hoghus...27 av lagenheterna ar bobar for datorstyrda simmar.Glad 4 balkonger pa bakgsidan och 2 balkonger pa var sida pa framsidan... Lite av torget ser ni pa framsidan. Kommer inte exact ihag vad hyran lag pa. Tror det ror sig om 300-500 simoleons i veckan...Alla lagenhetar utan ett ar moblerade.Skrattar

Anmäl
2018-03-05 20:48 #6 av: EmSims4

Wow!! 

Anmäl
2018-03-20 22:32 #7 av: Granja Del Toro

Idag har jag skippat hyreshus och fokuserat på  hus byggd på den minsta tomten i sims 3, viket är ganska knepigt eftersom den tomten är så liten. Men såhär blev slut resultatet i allafall. Glad

Anmäl
2018-03-20 22:34 #8 av: Granja Del Toro

Glad

Anmäl
2018-03-20 22:55 #9 av: Mitchika

#8 Åh, jag älskar det huset! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2018-03-22 19:31 #10 av: Granja Del Toro

#9 Det var roligt att höra. Kanske jag lägger upp den på min hemsida för nerladdning..Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.