The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1323 ggr
[Hamsterdans]
0

Legacy Luce

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har äntligen bestämt mig för att göra en legacy som jag ska ta på seriöst allvar nu, så då börjar vi väl! :D

Jag spelar i den nya världen Dragon Valley!

Grundaren:

Namn: Aubrey Luce

Egenskaper: Överkänslig, Modig, Oturlig, Snackare, Gröna Fingrar

Livslång Önskan: Den perfekta trädgården

Favoritmat/Favoritfärg/Favoritmusik: Vårrullar, Skär, Pop

Stjärntecken: Kräfta

[Hamsterdans]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så fort Aubrey har anlänt till Dragon Valley, så ser hon den lilla, lilla stugan, som inte ens är målad. Inuti finns bara en sovsäck och en taklampa. Med de sista pengarna hon har, införskaffar hon sig en toalett och ett minikylskåp. Dock så fick hon göra stugan ännu mindre för att få kylskåpet. Tyvärr får hon inte plats med sovsäcken inne i huset, så hon fixar sig några billiga pelare och gör ett tak, där hon kan sova.

Efter att ha fixat huset, så springer hon iväg till det stora kontoret, som kallas för Likasinnade Individer AB. Där skaffar hon sig ett jobb inom journalism, och börjar som tidningsutdelare.

Sedan sticker hon iväg till stadens bibliotek, och loggar in på en dator. Där chattar hon först lite online och får en vän. Sedan går hon in på en dejtingsajt och registrerar sig, sedan bläddrar hon bland profiler och ser några hetingar(grr 😉)som hon skickar meddelande till. Men sen ser hon att en av de hon skickade meddelande till är på biblioteket! Hon hälsar glatt och de pratar lite. Sedan försöker hon lägga in en stöt, men hon lyckas inte. Han förklarar för henne att han är redan gift med en kvinna, och kvinnan är faktiskt i biblioteket nu. Aubrey blir helt röd om kinderna och ber om ursäkt. Sedan sätter hon sig vid datorn igen. Men en sak som hon tycker verkar konstigt är, att om han är gift, varför är han med på en dejtingsajt? "Han är väl säkert nygift och glömt ta bort sin profil" säger hon sedan för sig själv. Efter ett tag ser hon en till man som hon gillar, dock är han inte med på dejtingsajten. De börjar prata lite, men det börjar bli sent, så hon åker hem och gör sig i  ordning för att gå och lägga sig.

"Jag måste verkligen skaffa mig en stol snart, jag kan inte sitta och äta på toaletten varje gång!" säger hon med munnen full av en sallad. Sedan går hon ut och lägger tallriken bredvid soptunnan, då hon är för trött för att lägga den i soptunnan. Efter det springer hon till sin sovsäck och  på stört, somnar hon i den.

Hallonsmurfen
0

Kul med en legacy i Dragon valley! Följer! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

[Hamsterdans]
0

#2 Hihi! 😃🤗

[Hamsterdans]
0

(Skriver från min iPhone) Jag ska vara i London och kommer hem natten till fredag, så på lördag kommer jag nog skriva på legacyn!(jag är dålig på att uppdatera, vet, ahah)