The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3163 ggr
Cazzos
0

Släcka brinnande sim

Min sim hoppade med sin häst i eldringen och hon började brinna.. Nu har hon brunnit non stop i flera timmar och elden har börjat bugga och flammas om på nytt flera gånger. Vad ska jag göra? XD Hon dör ju aldrig heller… Inte för att jag vill det men ändå.

[AmandaBorg]
0

Testa att duscha/bada. 🙂

Cazzos
0

#1 Det gick inte att göra någonting :( Men jag stängde ner hushållet, hade sparat innan det hände så det gör inte så mycket… Tack ändå :)

Pétit
0

Det ska iaf hjälpa att duscha , eller att ta ett dopp i en sjö. :P Så nästa gång det händer..

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Cazzos
0

#3 Ska testa, om det händer igen och om jag kan röra mig någonvart den gången :P

M_a_r_i_a
0

om det inte går att göra någonting, liksom om simmer bara står stilla då brukar jag köra resetsim simens namn i fuskrutan, så lygör den som man vill igen:) pröva det

M_A_R_I_A 🌺

Cazzos
0

#5 Ja, det gick verkligen inte att göra något. Jag testade att kryssa bort rutan med en flamma på från simmen och sen försöka gå någonstans, men då kom rutan upp igen och simmen stod bara i panik på samma ställe och brann 🤔

Ska testa det om det händer igen, tack för tipset! 😃