Dubbelgångare
Nej, det är inte bara du! 😃
Jag råkade ut för samma sak när jag och min bästis spelade! Där var det inte bara en dubbelgångare/tvilling, utan två! Han närmast i kampsportsoutfit är originalet, i bakgrunden står hans tvilling (i hans riktiga kläder) samt tvillingen av hans pappa! Pappan var i samma stund som bilden togs i deras hem och skötte om sitt barnbarn… XD
Båda dubbelgångarna var paparazzis och hade samma namn och vardagskläder. XD
Vi skrattade länge åt det, även om det förstörde historien i vårt spelande en aning. 
Jag antar att spelet skapar nya paparazzis och andra NPCs när något händer med dom gamla och plockar slumpmässigt, bland annat från ens sparade bibliotek? 🙂
Det var det enda jag kunde komma på i alla fall… för jag är väldigt säker på att dessa två inte hade tvillingar. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Härom dagen kom det upp en zombie som var en kopia av min ena sim. Samma namn och utseende och allt. Jätteskumt!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Haha… :D
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Har hänt mig flera gånger! En gång fick hela min familj en dubbelgångar-familj 😛
ja hade en familj en gång och en dag märkte jag att grannanrna såg exakt lika dana ut som mina sim gubbar hah vart lite rädd först faktiskt :D
Det verkar visst vara ganska vanligt att man träffar på simmens dubbelgångare 🙂
Jag lät de här två simmarna hälsa på varandra, kommer inte riktigt ihåg hur det stod exakt, men typ såhär: "Lea tycker att Lea är helt okej". Det var lite kul tycker jag 😃

Haha har hänt mig fler ånger också, blir jätte fundersam när en likadan sim med samma namn och kläder dyker upp :-P
Har faktiskt ALDRIG hänt mig.. Eller det är ju vad jag vet. Det kanske går runt en dubbelgångare bland bergen i Moonlight Falls…
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina