The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2455 ggr
Michaela-N
0

Går konstigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena sim (som ja, har lagt på sig, eh, lite för många extrakilon) går ända sedan att hon fick utegångsförbud som tonåring när hon varit på skolbalen och inte kommit hem i tid så polisen fått hämta henne, gått väldigt konstigt och jag fattar inte varför! Det verkar inte vara en bugg för hennes pappa gjorde likadant. Hennes pappa är en förtrollad sån där låtsaskompis. 

Hur kan jag få henne att sluta och gå normalt? 😮

Mitchika
0

Jo, det är tyvärr en bugg. 😕

Den är relaterad till smygandet och gångstilarna och brukar uppstå via utegångsförbud eller yrken där dom smyger så som Privatdetektiv. Den här sidan har en del hjälpfulla tips och förslag på hur man kan fixa det: 

http://sims3.crinrict.com/en/2011/06/bug-sim-is-running-sneaking-everywhere.html

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Michaela-N
1

Aj då. Det stör inte mig så pass mkt att jag känner att mods är behövligt. Men tack ändå!

Pétit
0

Min syrra hade det på sin familj förut. Den är inte kvar , men det uppstod efter att tonåringen haft utegångsförbud och smitit ut utan lov. :P Hon fortsatta gå så tills hon var vuxen. Sen spelade inte min syrra Sims på ett tag. c:

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Druiden
1

Likadant hände med en av mina simmar. 
Jag lät henne flytta ut ur huset

Medarbetare på Pokémon Ifokus

M_a_r_i_a
0

o herregud det där hade jag också för att hon fick utegångsförbud när hon var tonåring, sen när hon åkte till universitetet så försvann det, men när hon kom hem igen så börja hon smyga igen. Jag vart så tokig på det så jag slängde den sparningen. Men nu efter den senaste uppdateringen kan man ju flytta till en ny stad, pröva det och se om det försvinner, tror faktiskt att de kan fungera! :)

M_A_R_I_A 🌺