The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1618 ggr
M_a_r_i_a
0

fel efter uppdateringen

efter uppdateringen blev det nått fel.. för mina simmar kan inte gå in i såna här almäna byggnader som tex filmstudion, forskaranlägningen arenan och alla dom, så dom kan inte gå o jobba då häller… vet inte vad so hänt för när den är påväg dit o står utanför går den inte in utan den står där och "gör det rutan" försvinner om ni förstår vad jag menar. det är skitjobbigt, någon som vet vad som kan vara fel? :(

M_A_R_I_A 🌺

Pétit
0

Hm , jag hade det med en familj. Jag bara mana på dem så mycket att dom tillslut var tvungen att gå in,Fast skoldagen kanske redan var slut.. Det var t.o.m att dem inte ville gå utanför tomten ibland. Men det blev för mkt buggar och sånt på den familjen , och jag tyckte inte den var så roligt , så jag spelar inte på den längre.

Jag hittade ingen lösning på det tyvärr.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

M_a_r_i_a
0

nee inte jag hället, var tyvär också tvungen att avsluta att spela på den familjen, man  blir ju lite lätt tokig när det inte funkar som det ska! :)

M_A_R_I_A 🌺

Blanksteg
0

Sedan jag uppdaterade mitt spel så fastnar det vid uppstarten, och skärmen förblir svart. Funkar fortfarande inte efter ominstallation. :(

M_a_r_i_a
0

#3 vad jobbigt…. såg en tråd om att de va samma sak för någon annan som hade mods, har du det? för tror att du måste ta bort dom och vänta tills den som skapat modsen uppdaterar dem. tror det var något sånt iallafall :)

M_A_R_I_A 🌺

Blanksteg
0

ok, är "mods" eget innehåll som man t.ex. laddat ned från thesimsresources?

Feora
0

Mitt stänger av sig hela tiden samt att felkod 12 dyker upp mer än nånsin efter uppdateringen =(

naaw
0

Jag har samma problem som TS :/ Så sätter ett litet avtryck här ifall någon hittar en lösning ^^ Annars får man väl vänta tills de skickar ut en ny patch som fixar det :/

Blanksteg
0

Har ominstallerat grundspelet igen (och tagit bort allt eget innehåll) utan att lägga till den senaste uppdateringen. Men nu så står det att spelet inte känner igen grafikkortet i datorn, så prestandan är nu inte så bra. :/ Nåja, jag ska köpa en ny dator till hösten…