The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1582 ggr
BunnyWunny
4

Knasiga saker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, idag började jag spela på en ny familj. Det började med att pappan brann upp och blev ett spöke, jag gick till vetenskapsgrejset och gjorde så att man kunde styra honnom, sen på natten kraschade en meteor ner i mitt hus, jag hann precis flytta på mina simmar. Jag har bara varit med om en meteorkrasch en gång när jag har spelat sims. Så det var lite roligt.

Här kan ni berätta om roliga saker som har hänt er.

Always <3

blackwood
0

Wow har aldrig varit med om en meteor. Coolt!

[AmandaBorg]
0

Jag var med om att en meteor kraschade ner i mitt hus en gång för länge sen, det var lite kul att se men tyvärr började det brinna nästan överallt på hela tomten och två av mina tre simmar dog. 😕

M_a_r_i_a
0

mereorer i sims är skitläskiga! :O hahaha

M_A_R_I_A 🌺

blackwood
0

Finns det något man kan göra för att de ska vara större chans att de ska dyka upp?

Kurre97
0

nice, hur gör man ?

Anniez
1

På mitt legacy som jag har orkat hålla levande i 8 generationer har bara en meteorit kommit en gång och då stod en vid stjärnkikaren så jag tror det höjer oddsen :)

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

KastKatt
1

Jag va med om att när jag skulle flytta in med en sim i ett hus så kom det upp en ruta där det stod "det har kraschat en meteorin in i huset, vill du köpa det ändå" (eller något liknande).

Huset var fyllt av damm som fick sopas upp samt massa rymdstenar. 

Eftersom jag hade en sim som var "prydlig" så tryckte jag bara på "städa huset" och sen löste jag in alla stenar mot pengar.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Josefine96
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av mina hästar blev ytterst… vacker… en gång xD

KastKatt
0

#8 ser ut som en shettis! hahaha

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

conniz
0

#8 OMG VAD SÖÖÖT 😍