The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 1204 ggr
WilmaPonny
0

vilket spel ska jag köpa?

Jag har beslutsångest och vet inte vilket spel jag ska köpa. Jag funderar mellan sims tre universitetsliv, årstider eller semesterparadis. Vilket spel tycker ni jag ska köpa? Säg gärna vad ni tyckte om spelen om ni har spelat något.

SimsBrooke
0

Lite svårt och välja det sistnämnda då det inte har kommit ut. Men jag skulle säga alla tre nästan, då utgår jag efter allt jag har sett. 

Dels Universitetsliv - Simmarna får en chans att ta en examen, dessutom får de ett bättre start på livet vad det gäller ekonomin. 

Årstider - Kort och gott, man får olika väder vilket gör spelet lite mer verkligt =) 

Semesterparadis - Kan jag inte säga mycket om men man kan ju driva en semesterort och hotell.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Biadora
0

Jag säger semesterparadis, av den enkla anledningen att det släpps idag/morgon och då hinner du vara med lite i hypen. Och det kan ju också vara en skoj upplevelse. :)
Anars är jag förtjust i Årstider.

Tiddelum
0

SEMESTERPARADIS!!!!! Jag ska själv köpa det imorrn! LÄNGTAR!

KastKatt
2

Ett tips är att gå in på the sims wikia och läsa om varje expansion, där står det lite mer om vad som kommer med.

Det brukar stå mer på den engelska sidan, men det mesta står med på den svenska.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

M_a_r_i_a
1

jag tycker personligen semesterparadis, men gillar absolut andra också! :)

M_A_R_I_A 🌺

Bamsegullet
0

Semesterparadis föreslår nog jag med ;)

M_a_r_i_a
0

ååååhåhh jag håller på att installera semesterparadis nu! är så himmla glaaaaaaaaaaaaaad! :D

M_A_R_I_A 🌺

[Lupse]
0

Jag har hunnit spela semesterparadis hela kvällen igår och ÄLSKAR spelet! Tycker det är mycket roligare än årstider som i vissa fall även stör mig ibland. Universitetsliv är ganska kul men semesterparadis vinner överlägset.. enligt mig (:

M_a_r_i_a
0

nu har jag också spelat en stund och det är verkligen magiskt! :o

M_A_R_I_A 🌺