Sims laddar, sedan krashar
Jag har aldrig haft något problem med mitt sims sedan tidigare, men nu vet jag inte riktigt vad det är som händer. Tänkte se om någon hade ett bra svar eller en lösning på problemet.
Jag fick för mig att ladda ner lite CC för ett par dagar sedan och efter det har det inte gått att öppna det.
Laddningstiderna är otroligt långa Tidigare har jag haft ett relativt normalsnabbt Sims 3, max ett par minuter om man skapar en ny värld eller liknande. Nu tar det lätt upp till 30 minuter bara för att få fram huvudmenyn. Efter att jag valt var jag vill spela kan jag helt glömma bort att komma vidare, då laddningstiderna är sjuka. Satt och väntade i över en och en halv timme (satt och läste samtidigt, ville se hur lång tid det skulle ta) på att det skulle bli klart, men det hade bara laddat halvvägs.
Ibland krashar det direkt i setupen.
Det är inte speciellt mycket CC och inga core mods eller liknande, bara saker som kläder osv. Inte kan väl sådana typer av CC förstöra ett spel så otroligt? Finns det några speciella typer av CC man ska akta sig för, som kan ha skapat det här problemet?
Further more, finns det en lösning? Behöver spelet uppdateras, ominstalleras eller liknande? Jag är väldigt fäst vid mina världar nämligen, då mina hus är något jag lägger ned en otrolig massa tid på.
Tack.
Vänliga Hälsningar Lina