Snorkla semesterparadis
Hej!
Mina simmar vill gärna snorkla i sims 3 semesterparadis, jag har tryckt på vattnet och valt alternativet "snorkla" men rutan bara stängs ner :( Vad gör jag för fel?
Kan det vara så att man måste ha hela snorkelutrustningen eller borde det räcka med bara badkläder?
Du behöver INTE ha snorkelutrustning på. Dina simmar byter om precis som när de går ut från duschen t.ex Varför det inte fungerar kan jag inte svara på. Är du säker på att det är snorkla du menar och inte att dyka? Du måste vara minimum lvl 2 för att dyka….
Me. Myself & My Sims
#1 Level?! Vad innebär det? :)
Det är en bugg tror jag, då jag också råkar ut för det HELA tiden, har ändå nivå 7 i dykning 😉
Vad jag har märkt så går det om du tar dig längre ut i vattnet, alltså långt ut från strandkanten och där man inte ser botten. För mig brukar det fungera iallafall 🙂
Level = Nivå
Me. Myself & My Sims
Jo, jag menar snorkla :)
#3- tack! ska pröva :)
#4 Förstod att det betyder nivå ;) Men vadå? Har aldrig hört om någon nivå tidigare på sims… Något speciellt för semesterparadis? :) (Får hem mitt sims snart, vill veta allt innan - därför tjatar jag lite ;)
#6 Jag tror att det är typ som när man lagar mat, man får en viss kunnighet och desto mer man lagar mat desto högre nivå kommer man på :) Har alltid varit det i sims :) både 2 och 3.
Man måste gå ut lite i vattnet för att snorkla, annars är det för grunt :)
#6 Mina två frågor hänger i hop :-) Du behöver inte ha någon speciell nivå/level i att dyka / snorkla för att göra det typ överallt (inklusive poolen om jag såg rätt). Men du kan inte dyka förrän vid lvl 2 och olika dykställen har olika svårighetsgrad. Men oavsett så spelar det ju ingen roll eftersom det var att snorkla som du menade 😉
Me. Myself & My Sims
#8 Jag har en gång kunnat snorkla nästan vid vattenbrynet… Haha. Men om det inte fungerar att ta sig längre ut i vattnet, testa trycka "snorkla" på flera olika ställen i vattnet tills det fungerar 😃
Tänkte bara flika in och säga att det funkade om jag simmade ut en bit först! Så tack för tipsen och nu kanske någon annan kan få hjälp av denna tråd :D
"Level/Nivå" kallas Färdighet. c:
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Ibland funkar det inte för mig om de är trötta ;)