Vilken expansion använder du dig av..
Vilken expansion använder du dig av mest respektive minst?
Då syftar jag på funktioner, möbler, hår, medföljande städer, varelser osv.. Kan vara kul att veta då jag tror det är ganska olika! :)
Svår fråga. Jag vet inte riktigt vart allt hör utan bygger som bara. Men jag älskar kläderna som kom med Semesterparadis, det är nog min favoritexpansion gällande kläder. Sen använder jag nästan alltid badrumsgrejerna från prylpaketet Sovrum och badrum och även köksbänkarna från Utomhuslyx. När det gäller varelser så är Övernaturligt favoriten, jag älskar älvorna och dom var orsaken till att jag ville ha den expansionen.
Av städerna så har jag spelat mest i Appaloosa Plains då min legacy är där. Annars är Twinbrook min andra EP-favorit bland städerna. Gällande köpta städer så är Monte Vista och Aurora Skies favoriterna.
Funktionerna är nog svårast att säga.. Jag använder ofta jobben från Drömjobb, jag älskar grejerna som kom med Leva livet, Årstider finns ju där hela tiden och underhåller en även om jag kanske inte använder dom funktioner som följde med så mycket, men jag gillar att ha aliens igen. Jag älskar både att kunna fara på universitetet och att ha husdjur.. Det jag använder minst är nog Destination världen, resten använder jag mig rätt mycket av.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.