The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1991 ggr
htt
0

NOLL inspiration :(

Har varit såå taggad inför övernaturligt, fick det kl 12 och har ännu inte börjat spela.. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra för sim :(
Och om den ska bo i ett färdigt hus eller göra legacy.. Usch, hatar när det blir såhär :/

Mitchika
0

Jag kommer snart bomba med bildtrådar på alla möjliga saker i Övernaturligt, vilket jag tror andra också kommer göra. :D

Kanske du kan få lite inspiration?

Jag rekommederar mest att bara öppna och titta in i Skapa en Simläget. Det finns SÅ mycket coolt att göra där med dess Övernaturliga filurer! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[SallysPigge]
0

Då är du som jag idag då i limbo … :-/

htt
0

Tror jag ska göra en häx-sim och placera henne i ett redan färdigt hus.. Och sen eftersom försöka få barn med något annat övernaturligt väsen :)

Mitchika
0

#3 Låter som en kul idé. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

htt
0

Äsch, det mesta sket sig faktiskt.. Det enda jag vill ha är en enkel idé, hur svårt kan det vara för mig :D Men jag är dålig på att göra simmar och slumpar man blir de, ursäkta mig, SKITFULA!

Har suttit här nu hur länge som helst och det enda jag vill är att sätta igång, men jag har somsagt noll inspiration :(

htt
0

Nu har jag samma problem :(
Har nog inte spelat sims ordentligt sen min legacy tvärt slutade (även om jag lyckats få tag i familjen igen) det är familjen steel och finns en tråd om dem här på iFokus. Vet inte om jag ska fortsätta med dem eller börja på nytt. Fick semesterparadis i torsdags och har sedan dess bara suttit och stirrat in i skärmen, kommer inte igång!

Jag är alldeles för kräsen helt enkelt, det finns så mycket jag vill göra och testa på men hittar inte rätt familj!

mikkan01
0

Jag är nog likadan, jag har skapat en familj på min dator som hade varit perfekt för den nya expansionen men har ingen lust att försöka ladda ner spelet ännu en gång, risken finns ju att jag blir besviken IGEN. Har 0 inspiration när jag sitter vid pojkvännens dator så jag slängde ihop en familj bara för att utforska och lära mig expansionen…men det känns så jäkla trist. 😕

~mikkan

htt
0

#7- Jo, det är jättetrist :(
Jag saknar den där känslan när allt bara känns rätt och man skulle kunna spela i timmar fast det bara känns som minuter. Hmm. Nu har jag iofs en valp så kan endast spela när han sover. Har världens plan i huvudet men det går bara inte!

Det värsta jag vet är att spela på en rik familj med värsta lyxhuset, jag blir uttråkad på en gång. Älskar legacys och spelar som mest när jag har en legacyfamilj på gång. Älskar mitt legacyhus som min familj bor i men gillar inte familjen, den är för jobbig att spela med och barnen blev för fula, haha ;)

Har en sim jag älskar som faktiskt blivit skapad av EA, vill gärna spela med henne och utforska expansionen men känner mig nästan tvingad att gå universitetet med henne först och det är då jag tappar suget.

Namiko
1

#8 Varför inte börja spela med henne bara och utforska nya expansionen, du kan ju alltid börja en ny sparfil och låta henne gå på universitetet i den eller skicka iväg henne senare, när suget till det finns där.

På legacyfamiljen kan du ju antingen göra dig av med några simmar (flytta ut någon, ta livet av nån osv) om det är för många att spela på, barn kan man skicka iväg på internatskola (om du har leva livet) och hoppas att dom blir snyggare när dom blir äldre (en unge som jag inte såg någon potential hos alls utseendemässigt när han var barn växte upp till en av mina snyggaste simmar, så det kan vända, annars finns det alltid skönhetsoperationer).

Jag har problem just nu också. Jag vill så gärna jobba med min legacy och har börjat på ett kapitel som känns jättebra. Men grannen störde mig igår och inspirationen kommer inte tillbaka. Jag vill så gärna spela på familjen men måste som veta vart kapitlet är på väg innan jag fortsätter, så jag sitter mest och tittar på mitt halvskrivna kapitel i väntan på att nästa idé ska dyka upp.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Bara Anna
0

Prova random legacy! Den lär hålla dig upptagen en stund! http://www.randomlegacychallenge.blogspot.com

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se