bli Sjöjungfru med kelp
Nu har jag fått en sjöfolkskelp av min merman-kompis, jag åt den, men det resulterade bara i att jag spydde. Ska jag inte äta den rå? Vad ska jag göra för att bli sjöjungfru?
Det… kanske inte funkar direkt? 🤔
Jag har ingen aning om hur man använder den och hur förvandlingen till sjöjungfru går till, men… har du provat att låta din sim hoppa ner i vattnet efter att ha ätit den?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Japp, fast jag testade det efter att hon spytt, kanske att jag måste hoppa i vattnet innan hon spyr, fast då borde det ju stå det…
Lös kelpen som den skulle vara förtrollad? Jag har gjort min sim till en sjöjungfru men det gjorde jag genom poäng man får när man gör saker som simen vill (har glömt bort vad det heter :P) och då va kelpen förtrollad.
Vad har jag missat?! I vilket exp kan man bli sjöjungfru??
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#2 Jaa du… jag har inte hunnit testa det där med sjöjungfru än, så jag vet faktiskt inte. 😕
#4 Semesterparadis. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#5 VARFÖR HAR JAG INTE SEMESTERPARADIS FÖR?! Nu blir jag lite smått arg.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
# 6 För att du använder Caps Lock när du skriver kanske? 😎
Annars har det bara varit lanserat i Sverige i 4 dagar så du har inte missat så mycket ännu :-)
Me. Myself & My Sims
AAAAAAAAAAAAAH
Nu kollade jag på youtube, och man ska bara äta den och sen ska man förvandlas med en gång, men såklart har det buggat sig för min del….