The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1177 ggr
PotatoEcho
2013-06-29 14:45
0

Animator

Hej! Har tänkt ett tag göra en ny sims video. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av animator? (heter den så?) 

Hur fungerar den och liknande? Jag vet inte riktigt än om jag vågar använda mig av den, men om jag hittade rätt saker skulle det göra videon mycket bättre.

Mitchika
2013-07-01 16:03
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har använt mig av den och använder den än idag. Jag tycker den funkar alldeles utmärkt och den är jätterolig att använda. Jag använde den till min musikvideo för att få simmarna att dansa Gangnam style. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

PotatoEcho
2013-07-02 20:45
0

#1 Ja va kul att någon använt den! Vet du hur det är med att dom måste vara uppdaterade med nyare versioner och sånt som vissa mods måste vara?

Det verkar inte alls vara så många som håller på med Animator tyvärr :( Har svårt att hitta ''poser'' att använda

Mitchika
2013-07-02 20:54
0

#2 Jag tror att det varierar ganska mycket. Pose Player behövs uppdateras ibland och jag tror samma gäller för Animator. Det enklaste sättet att ta reda på det är att prova och se. 🙂

Nej, Animator är inte lika populärt som Pose Player, men det är nog mycket svårare att skapa animationer (särskilt bra animationer) än vad det är att skapa poser. Jag är dock inte säker på den punkten. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot