Hjälp?
Hej!
Vet någon en bra sida/länk där man kan ladda ner The Sims (Det allra första spelet?
Tacksam för svar!
Sök runt på google lite om du kan hitta det begagnat någonstans. Tror nämligen inte det är så många ställen som fortfarande säljer det.
Handlar det här om en laglig, köpt nedladdning?
CDON tror jag fortfarande säljer The Sims 3 grundspelet, både som digital nedladdning och som spel med fodral och skiva. 🙂
Det är värt att kolla upp i alla fall.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#2 Som Sofiabruse skriver tar jag det som att hon vill köpa the sims (1an). Och det är inte många ställen det finns på.
Men som du säger Mitchika så finns ju fortfarande basen till 3an :)
#3 Men oj, vad blind jag är! XD
Så går det när man snabbläser medan man jobbar med annat på sidan av. Tack för att du rättade till mig där. 🙂
Jag skulle rekommendera att kolla in på Tradera. Där kan dom spelen dyka upp till och från. Eventuellt finns det kanske någon medlem som har spelet som kan tänka sig sälja det för en billig peng. Vissa spelaffärer har jag även sett spel från första The Sims-serien för en dryg 20-30 kronor styck.
Nu var det visserligen något år sen jag kollade sist, men letar man lite så brukar det gå att hitta. 
Här lyckades jag hitta allra första The Sims originalspelet, men det är i paketbunt så man får några expansioner på köpet. 🙂
http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=5362