Ingenting går att ladda ner?!
Jag har fått installera om alla mina sims, och nu när jag laddar ner allt jag köpt på store/exchange så funkar ingenting?! Jag förstår inte, det står att det är installerat och klart men ingenting är i spelet? jag har gjort detta förut och det fungerat. inga tips? /:
Det ska i spelet finnas ett alternativ liknande "Stäng av eget innehåll", leta i alternativmenyerna och på startskärmen, och se till att det inte är förkryssat. Lycka till!
Det har typ blivit strul på mitt spel också när jag laddat ner innehåll från exchange. Jag tror de sakerna kan innehålla virus. Håller med Krusing om att du ska ta bort det installerade innehållet :)
"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"
- Gerard Way
#1 Jag har dubbelkollat där flera gånger.
Men det är inte det som är problemet. :(
#2 jag har aldrig haft problem innan, och sen borde det inte vara problem att köra på det jag köpt från store, tycker jag iallafall. Får spela utan, känns så tomt utan alla frisyrer och möbler jag köpt, heh :)
Och nu har spelet börja hänga sig, sen blir allt svart och bluescreen dyker upp. Kan det vara så att det är min senaste skiva som orsakar det? Installerade nämligen övernaturligt, har inte haft det innan. Men när jag hade årstider funkade allt perfa! ska pröva avinstallera övernaturligt och se..
installerade om allting, utan övernaturligt och återgick till de spel som fungerat förut. men den vill fortfarande inte! är det senaste uppdateringen? vad kan det vara?