Varför "Zenyattas"???
Nån mer än jag som håller på att bli tokig på "zenyattas" som dyker upp var som helst, när som helst!!!??? varför kommer dom?? 🤔
Om ni undrar vad zenyattas är så är de små hästar med gul jacka o röd hatt. Dom brukar stå/sitta i olika ställningar och dom är lika stor som en hundlekboll typ 🤪
Jag har för mig att dom dyker upp när hästarna använder saltstenen, men jag kan minnas fel..
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Varför då??? Men mina kom oxå innan ja hade husdjur… :P
jag brukar inte ha saltstenar men dem kmr iaf :)
Always <3
Zenyattas är Husdjurs egna tomte.
Det positivla med hustomtar: Du kan sälja dem för mellan 600-1000 simdaler.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Men dom är jobbiga för att dom är ivägen… hur får man bort dem?
Du tar bort dem i möbelläget bara? säljer dem :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
brukar göra de me de kmr 1000 nya stunden efter… 😛
Det måste vara en bugg! Mystiska tomtar och liknande ska ju vara värdefulla och svåra att få tag på.
#9 Just hästtomtarna dyker upp väldigt lätt, jag fick ofta 1-2 per dag förut. Samlade på dom ett tag men fick ge upp då spelet började bugga för mycket när jag kom upp runt 15 stycken :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Det står minst 8 nya på samma ställen där dagen efter o dom gör så att häsarna inte kommer fram :P