Går inte att uppdatera spelet pga origin..
Hej! Jag ser att många har startat en sån här tråd men inte fått något lösande svar! Jag behöver uppdatera mitt sims 3 till den senaste verisionen (1.55) Men det går inte. Jag har försökt 4 gånger men varje gång i slutet på uppdateringen så kommer det upp en ruta som säger att det vart något fel.. Och sen är det så att varje gång jag öppnar sims 3 "startruta"så kommer det upp: FEL! kan inte ansluta till origin.. Och jag antar då att det är felet.. Någon som vet vad jag ska göra för att kunna uppdatera?
Det där med att du inte kan ansluta till Origin fick jag svar för 1 år sedan från EA att det "var för att mina servrar inte var kopplade till deras servrar"
Vilket jag tror är ren bullshit.
Du kan ta och hämta hem nedladdningen från extern hemsida för att sedan pröva. Jag använder mig utav en som jag tyvärr inte har tillgång till just nu men jag har aldrig haft några problem med att installera några uppdateringar.
Det ska finnas en annan tråd här med fråga om uppdatering där jag föreslår de personen att använda den hemsida och pröva. Jag ska försöka hitta den och länka dig till den.
Här är hemsidan
http://games.softpedia.com/progDownload/The-Sims-3-Patch-Download-43741.html
Du trycker på External Mirror - Super Patch.
Filen kommer att hamna i din downloadsmapp på datorn. Dubbelklicka på filen så startar den.