HJÄLP! Simmen står stilla...
Hjälp! Jag spelar Sims 2 och råkade trycka på fel alternativ, Show All Anims?, på brevlådan efter att ha använt fusket boolprop testingcheatsEnabled true, så min sim står helt stilla nu. Jag vet inte vad jag kan göra för att "rädda" henne, hon har två barn och fyra hundar att ta hand om!! :(
MVH
SchappisenWilton
Putt…
MVH
SchappisenWilton
Jag har försökt att spara, avsluta och öppna, igen, men det hjälper inte…
MVH
SchappisenWilton
Ännu mer ansvar!!! 6 hundar, 2 barn och ett hus…
MVH
SchappisenWilton
Jag vet att det finns ett fusk på Sims3 som heter reset sim som man kan använda i sådanna situationer. Det kanske funkar i tvåan oxå.
Reset helanamnetpådinsim
Okej! Tack så väldigt mycket! Ska prova det!!! Tack!
MVH
SchappisenWilton
Tack så mycket för hjälpen, #4… Tyvärr funkade det inte…
MVH
SchappisenWilton
Jag hittade något som du kan prova och se om det funkar. Det borde kunna hjälpa, åtminstone.
Aktivera fusket boolprop testingcheatsEnabled true igen, håll in shift-tangenten och klicka på din sim (den som har fastnat). Du bör då få upp en meny med en massa olika alternativ, precis som när man klickar någon annanstans i spelet.
Leta bland dessa alternativ tills du hittar något som heter "Force Error". Klicka på den och spelet bör då öppna upp en ruta där det talar om att det blivit ett fel på din sim. Rutan har flera alternativ.
**Klicka bara på RESET!
**Väljer du något annat alternativ så kan du råka radera simmen istället, men händer det är det bara att gå ur spelet utan att spara och försöka igen.
Det borde starta om din sim helt och se till att hon inte är frusen längre.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Okej, #7, tack så väldigt mycket!!! Ska prova det.
MVH
SchappisenWilton
Jag har provat nu, och det funkade! Tack så jättemycket, #7!!
MVH
SchappisenWilton
#9 Toppen!! 
Vilken tur! :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
När du väljer Show All Animes visar din sim alla tillgängliga ansiktsuttryck. (: