Går inte att spela!
Hej,
idag så installerade jag mitt nya Sims 3 Semesterparadis.
Men när jag har flyttat in en familj och har godkänt huset och ska börja spela, så kommer jag ingenstans. Det står still!
Jag kan röra på skärmen men den kommer inte längre! Jag har låtit den stå, men den har inte ens laddat.
Jag är sååå ledsen! :( SNÄLLA! Hjälp mig!
//Jullan99
Har du prövat att starta om spelet? Det kan ju ha tillfälligt frusit spelet så att säga.
Ska testa det
//Jullan99
Fungerar det? :)
hur av installerar man det?
//Jullan99
Du går via kontrollpanelen -> Lägg till/ta bort program -> Leta upp The sims -> Markera och tryck på avinstallera.
Tack så mycket för hjälpen alla!
Jag ominstallerade simset och nu funkar det :D
//Jullan99
Nu har jag också det här problemet, och istället för att starta en ny tråd om samma sak lånar jag den här. Hoppas det är okej. 🙂
Hur som helst, någon som har en lösning på problemet som inte innefattar att installera om hela spelet? Jag har testat att starta om men det funkade inte.
det där har hänt mig också, men det funkade om man startar om spelet för mig:)
Always <3
#8 Hmm.. jag har startat om två gånger nu men det funkar fortfarande inte. 😕 Men men, jag får spela på mina gamla familjer så länge, det funkar i alla fall. 🙂
Puttar upp den här igen och hoppas att någon har en lösning.
Jag fick det att funka! Nu kommer en lycklig brud spela hela natten! 😂
Jag uppdaterade till den senaste patchen, och startade ett nytt spel utan att logga in. Vilken av dessa två saker som fick det att funka har jag ingen aning om. 😛