The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1539 ggr
[MiriamPiriam]
0

Får inte bort..

För rätt så länge sen så funka inte mitt Sims (3) när jag skulle spela, något om att datorn inte hitta något.. Så försökte jag att avinstallera men det funka inte..

Men iaf så lät jag det va nu i flera månader tills jag fick tillbaka suget att spela. Så ska jag skulle avistallera och det ''funka'' men när jag går in igen på avistallerings-saken (i kontrollpanelen) så är det kvar?

När jag går in på att söka på datorn och söker på Sims så kommer alla filer upp och det går inte heller bort? Går ju inte att spela på det nerladdade så därför vill jag ta bort.. Vet inte riktigt hur jag ska förklara allt men dethär är det bästa jag kan 🤔

Jag har en Compaq presario cq57 - Windows 7.

LeeKnow
0

Putt :P

[MiriamPiriam]
0

?

Meyzen
0

Har du testat att tömma papperskorgen? Ibland när jag har raderat saker och de inte riktigt försvinner så brukar det vara därför :)

[MiriamPiriam]
0

#3: Men jag får inte Sims filerna i papperskorgen. Det går inte att göra något med filerna. :/

MozillaFireFox
0

Gå in i kontrollpanelen, hitta en sida som ska heta ändra eller avinstallera program. Klicka där och leta upp sims. Radera ABSOLUT INTE FILERNA via PAPPERSKORGEN! Jag gjorde så en gång med en program (PAINT.NET) radera den via papperskorgen och jag kunde aldrig mer installera den! Det var en jättebra program, och jag behövde den verkligen! :/ ger dig bara en varning!

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

[MiriamPiriam]
0

#5: Men alltså självaste grejen är att jag har raderat/avisntallerat sims i kontrollpanelen ett par hundra gånger men programmet försvinner inte! Alla filera går inte att använda, inte göra något med och sims programet stannar fast jag avinstallerat. (det finns kvar i kontrollpanelen också så inget bugg eller så..). 

Finns det kanske något program man kan ladda ner som rensar alla spel man har och allt man laddat ner (men inte bilder..) ??

Michaela-N
1

Ladda ner CCleaner och gör en rensning. Den kan rensa bort gamla filer som är kvar efter avinstallationer

[MiriamPiriam]
0

#7: Säker att ingen bild tas bort?