The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 2504 ggr
[Kajsa91]
0

Semesterparadis - värt?

Ni som köpt Semesterparadis, var det värt pengarna? :)
Blev ni besvikna? Hört att det är få nya kläder och möbler.

Är det så grymt som man tänkte att ha ett hotell och sådär? :D

Galet sugen på att köpa det men ont om pengar så inte så kul om man blir jättebesviken då. Rädd jag har för stora förväntningar :P haha.

[AmandaBorg]
0

Jag tycker att det är väldigt värt, jag älskar expansionen! 😃 Jag hade önskat att det fanns fler nya kläder och frisyrer, men jag blev inte besviken. 🙂

artistiq
0

Jag tycker det är värt det, även om det inte kom så många nya prylar :D Det är superkul att dyka och åka båt och sånt, har inte utforskat det så mycket än, men än så länge så älskar jag det^^

[AmandaBorg]
0

Måste tillägga att trots att man inte fick med så jättemånga nya saker så väger alla nya funktioner upp det.
Och för att svara på din fråga om hotell, så.. ja. Det är grymt! 😃

SimsBrooke
0

Jag har inte spelat jättemycket men utav det jag har spelat är det sjukt roligt =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[Kajsa91]
0

Vad gör man när man dyker? :)
Simmar den bara runt själv eller gör man någonting liksom? ^^

Tror jag får ta och beställa det.. Skulle vilja köpa det nu men oftast dyrare på Maxi än på cdon =/
Ser mest fram emot att ha hotell :D

[Ebidda98]
0

Det är värt det 👍

WhoCares-01
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#5 man styr sin sim under vatten som på land =) man kan utforska grottor, samla saker, fånga fiskar och träffa sjöjungfrur och hajar och sånt =) jätteroligt

'att ha hotell är kul också =) riktigt roligt. får man till det bra och sköter det ordentligt så kan man tjäna bra med simdaler också som man kan använda för att uppgradera hotellet. man kan ordna med egna kläder till de anställda eller välja förutbestämda och massa annat skoj.

gillar även att man kan äga flera hus och att man kan ha strandtomt eller husbåtar.

kan rekommendera att kolla på olika gameplays på youtube om du vill veta mer om de olika expansionerna… eller helt andra spel också =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

frajdus
0

En av de roligaste expansion packen ever. :D

[Ebidda98]
0

Älskar Allt-I-Ett badrummet, så smidigt 😇

WhoCares-01
0

#9 älskar????! jag avskyr den xD. visst att jag tycker om att fuska med hr simmarna mår ibland och då är det ju ett sätt att istället få två saker gjorda samtidigt men tycker att den är sååååå fuuuuul xD

men smaken är som baken, delad =) haha ^^

// Alexandra

[Kajsa91]
0

Köpte det på internet så håller på att laddas ner nu! :D
Kanske smartare att ha spelet men för lat för att gå till en affär och har så otroligt tråkigt.

Kommer bli såå coolt! :D
Håller redan på att planera hur familjen ska se ut, hur dom ska vara osv så jag kommer igång fort sen. Brukar ju nästan ta längre tid att skapa familjen annars i vanliga fall än allt annat känns det som :P

[Kajsa91]
0

Dum fråga kanske, men om man äger ett hotell, bor man där också då?
Så det inte är som ett jobb att man bara åker dit ?

Bestämmer man vilket rum gästerna ska sova i isf så man har sitt eget hem i hotellet?

WhoCares-01
0

man bor inte på hotellet. men man kan gå runt och städa, man kan stå i baren, i receptionen =) man bestämmer vad för mat det ska finnas, vad baren ska ha för specialdrink och massa mer =)

// Alexandra

[AmandaBorg]
0

#12 Man kan bo på hotellet om man vill. Alltså, inte bo där så att man får sin post dit eller så. Men du kan sova där och äta där o.s.v, utan att behöva betala som man annars måste när man besöker ett hotell. 🙂