The Sims 3 husdjur
Har installerat Sims 3 grundspelet och sen Sims 3 husdjur. Spelet fungerar klockrent utan bugg ända fram till att jag på något sätt tar in en häst i familjen. Skärmen blinkar och det bara att stänga av datorn. Självfallet är det mycket frustrerande och jag undrar om någon har nått tips på vad jag kan göra? Datorn är ny och innehar det som krävs för spelet. tacksam för svar!
TheSims-spelen har aldrig varit felfria, så när sådant händer mig installerar jag helt sonika om spelet.
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Är det en Mac?
Det finns en bugg på Macdatorer som gör att det inte funkar med hästar i spelet ordentligt. En ominstallation kan hjälpa, men annars kan jag försöka söka reda på den tekniska informationen om problemet igen. Jag vet dock inte om det finns någon lösning.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
En PC. Köpte nytt grafikkort idag. NVIDIA 640 2GB. Buggen försvann. Problemet nu. Tar jag in en häst och sen klickar på den kan jag sen inte se karriärvalet på mina simsgubbar eftersom att hästar inte kan ha jobb.. Jag blir så trött! Jag ska söka vidare vad min dator har för prestanda och se om jag behöver uppgradera någon annanstans i datorn.. Hjälp på vad det annars kan vara?!?