The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1041 ggr
[muffinbruden]
0

Familjen Mooner!

Jag ska börja med nån historia/legacygrej om paret Mooner! (Har inte ens börjat bygga simmarna än men ska göra det ikväll.) Jag har suttit ett tag och letat namn men till slut klickade det till och här är resultatet! Först ut är: Namn: Jazz Mooner (hans förnamn uttalas med lite engelsk accent så det låter lite coolt) Ålder: ungdom Hårfärg: mörkbrun Ögonfärg: blågråa Klädstil: han gillar kläderna från EP:n i rampljuset Egenskaper: familjeinriktad, älskar att simma, händig, excentrisk och snyltare Livslång önskan: uppfostra fem barn från bebis till tonåring Nu kommer: Namn: Luna Mooner Ålder: ungdom Hårfärg: röd/orange Ögonfärg: gröna Klädstil: vita, beiga och bruna toner Egenskaper: familjeinriktad, bra sinne för humor, älskar djur, älskar naturen och klumpig Livslång önskan: bada i pengar Det var mina simmar! Lägger troligen upp en bild i kväll eller imorgon.

[muffinbruden]
0

Jag kan också nämna att de ska bo i Isla paradiso, men de kanske flyttar senare.

[muffinbruden]
0

Håller på att planera deras hus nu :)

Lumina - 留美奈
0

Nu när du planerat dina simmar så, blev jag också sugen på att spela. Har inte gjort det sen jag kom hem från semestern, men ser ut att vara dags nu. 😊

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

[muffinbruden]
0

Pappa förbjöd mej att spela sims ikväll så nu är han lite allmänt hatad av en viss trettonåring. Därför tänkte jag lägga ut planerna på deras hus som kommer byggas när dom har fått ihop lite pengar. Kommer snart!

[muffinbruden]
0

#3 vad kul! Haha såg inte ens att du hade skrivit nåt först…

[muffinbruden]
0

Allt vägrar såklart funka (är inne på mobilen så klart). Inga bilder idag tyvärr! :(