The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1345 ggr
Jolinn
1

Inge sims lust .-.

Åhh, Jag har inge sims lust längre!
Jag brukar bli lite sugen på att spela, men sen tröttnar jag efter 5 min! Jag brukar kunna sitta i timmar annars!
Någon som har nått förslag på vad jag kan göra?
Tycker att sims blivit så tråkigt, det finns typ inget att göra på det

Mitchika
2

Det är svårt och det kan verkligen gå i perioder för en. Jag har mina historier och karaktärer som håller mig motiverad och glad i spelet och hjälper mig komma på vad jag vill göra. 🙂

Just nu utforskar jag Semesterparadis med familjen Request, något som jag inte haft ork att göra förrän nu. Förlorade ett marsvin av ålder för ett litet tag sen och det har varit otroligt jobbigt samt att jag behövde fokusera på att hitta nytt sällskap åt lilla Tali som blev ensam kvar. 

Nu har orken kommit tillbaka lite och jag bestämde mig för att ha roligt i Isla Paradiso med familjen Request. Allt dom hittar på får mig alltid att le och på bra humör. 🙂

Efter det så är Projekt Varg och Barlow på tur, samt även lite Portal 2 i The Sims 3. Glad

Jag tycker om att skapa karaktärer jag gillar och sedan följa dom i deras Simsliv. Oavsett om det är egna karaktärer som Eithan eller karaktärer jag skapar som efterlikna andra figurer som redan finns. 😃

Historier är också jätteroligt att skriva och skapa i The Sims 3. 🙂

Annars är det kul att hitta på lite udda utmaningar och utmana sig själv. Jag tänkte köra "Den hemlösa simmen" någon gång bara för att se hur det skulle gå. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Pétit
0

ARGH , Jag har så mycket lust! SÅ mycket idér till utmaningar och jag längtar tills jag får Semesterparadis!! Men , ja .. JAg har inte haft tid… 🤤

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Krusing
2

Haha, den hemlösa simmen är jättekul. Jag körde med "hemlös sim" till ett av mina legacy, innan han hade råd att köpa allt han behövde hemma gjorde han sig bekant med folk och sov hemma hos dem, åt där och gjorde allt han behövde. Roligt hur många gånger han blev utkastad för olämpligt uppförande. Kan rekommenderas om du vill ha många skratt. Han skaffade ett antal bra vänner på köpet.