hur får man valpar ? (sims 3)
Hejj ! Jag undrar hur man får valpar, dom är bästavänner och det är en tjej och en kille.. Finns det något fusk man kan använde ellrr nått ? Väldigt tacksam för svar.
Du måste först göra de mycket bra vänner och sedan spelar du den ena hunden, klickar på en andra och typ "gör valpar" eller så var det på hundhuset (tror det var på hundhuset)
Ja det är hundhuset de gör valpar i.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Men alternativen när jag spelar en hund och trycker på den andra är elak, vänlig och unik och om jag trycker på vänlig så står det sniffa, nosa på, skäll åt och umgås, det går inte :(
#2 ska man trycka på hundhuset eller #1 jag har provat det gick inte
Ja. Man klickar med ena hunden på hundhuset, så ska det gå. Gör det inte det är det någon bugg eller så har du för många djur i familjen för att kunna lägga till fler.
Jag har 2 sim och 2 hundar om jag har bugg hur ska jag ta bort det? men asså jag har ju fått ett föl i denna familj fast jag har adopterat bort den,
#5 jag trodde också jag hade för många djur så jag tog bort mina 3 hästar
Är hundarna av olika kön?
Är de släkt?
#8 Japp det är en tjej och en kille !! Nejj tog att dom skulle vara rumskompisar. . Tror du det skulle funka om man adopterade en annan hund och para den med en hund jag redan har ?
Jag vet inte, prova?
Hur bra känner de varandra?
De måste vara "flock" för att paras
#11 Den här bästa väns mätaren är full iallafall, om du vet vad jag menar, hur menar du mes flock ?
Har du kollat så att tiken inte är för gammal för att paras? Den måste vara Vuxen, den kan inte få valpar som Åldring.
Du kan inte heller ha för många medlemmar i hushållet. 10 är det totala antalet simmar och husdjur du kan ha i hushållet. Du kan inte ha mer än 8 simmar och inte mer än 6 husdjur i samma hushåll.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#13 tack för hjälpen !! Att jag inte kollade det, hon hade visst fyllt år och åldrats :)