The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1583 ggr
linnealg
0

Laggar sönder........ -______-

Mm. Kan ju knappt spela längre. Det är ärligt talat plågsamt att spela när varje simsminut tar tio verkliga sekunder… Jag har testat allt jag någonsin läst kan hjälpa. Detta problemet har jag utan modar, med modar, utan CC, med CC, jag har raderat cache-filerna, jag har flyttat backup-filerna, jag har allvarligt talat försökt med allt i min makt för att få det att fungera normalt. Innan brukade det funka okej om jag startade om det, men nu går inte det heller. Det har blivit ytterst irriterande nu när mitt spel har börjat krascha också. Jag har även problem med att spelet fryser ofta. Vad kan det bero på? Det är inget problem med min dator, en Windows 7, som gott och väl ska klara av Sims. Jag ville inte komma till detta beslutet, men är avinstallera allt och installera om det enda att göra? Snälla hjälp mig!

Calcifer
0

Ja det kan vara så att du behöver göra det. Annars kan du, även om du säger att din dator ska klara sims, gå till http://www.systemrequirementslab.com/cyri. Där väljer du The Sims 3 och så kollar den din dator och bekräftar om du kan spela Sims eller inte. Säger den ja, det kan du, så kan du prova att installera om. Det kan också vara så att du har för lite ledig plats på datorn, då får du prova att rensa lite. Eller så ändrar du grafikinställningarna i spelet.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Gurky
0

Vad har du för specs? Är det bara TS3 som laggar? Har du dom senaste drivrutinerna installerade? När formaterade du om datorn senast?

Lumina - 留美奈
0

Jag stöter ofta på det här problemet, men det räcker alltid att köra resetsim *

Det är kanske något du förbisett?

Jag hoppas det löser sig för dig!

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??