The sims 3 i macbook pro...
Jag har precis installerat The Sims 3 i våran nya dator. Själva installeringen tog över 2 timmar och sen när jag startade spelet var hela "Sunset valley" helt svart och husen var helt neon-lila!! 😕När jag sen tänkte skapa en sim var hela simmen svart med två hål som ögon…😢
Är det någon här som spelar på en Macbook och fungerar det för er??
Eller klarar inte macbook pro The sims 3…
Det kanske bara är det något som måste uppdateras?!?? 🤔
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Det låter som att du ksk måste uppdatera :) Det ksk inte hjälper men man kan ju testa iaf ;) Min kompis har macbook och fungerar helt utmärkt :)
//Elina ♥
Kör också på macbook, inte pro dock, utan en äldre variant. funkar helt ok!
Vad ska man uppdatera då?? :b Jag har uppdaterat själva Sims-spelet men är det datorn man ska uppdatera då? Tycker att det ska funka bra på en så ny dator… :)
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Jag spelar sims på en macbook pro (från 2011). Funkar perfekt, har alla the sims 3 expansioner och prylpaket samt medeltiden. Ibland segar dock simset men jag tror att det är så eftersom att jag har mycket CC och Mods installerade.
Vet inte varför det inte går för dig, men kanske du ska uppdatera programvaran? alltså som med en iphone.. svårt att förklara. Kolla också om du har tillräckligt med minne, det har min kompis haft problem med.
I övrigt kan jag tyvärr inte hjälpa till (:
Hej!
Jag har precis installerat The Sims 3 på min Macbook Pro av den senaste modellen.. Men jag får inte ens upp Startprogrammet och när jag fösöker dubbelklicka på the sims 3 ikonen i "Applications" får jag bara upp Okänt fel och kan bara klicka på ok.. Någon som har varit med om samma problem förut som skulle kunna hjälpa mig? Har surfat runt en del och jag vet att jag behöver uppdatera spelpatchar, men hur f*n ska jag kunna göra det när jag inte ens kan öppna startprogrammet????
Problemet med dessa macdatorer är väl främst att de inte är speldatorer alls? Min pojkvän säger att det mycket väl kan bero på att det inte sitter något grafikkort i som stödjer sims :)
Mvh Nathalie