The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 4328 ggr
lottis98
1

Fulutmaningen - Binbalk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tyckte att Yoshi11s idé om att göra en så ful sim som möjligt och sedan försöka "avla bort" alla de fula generna, verkade som en sådan rolig idé.

Så välkomna därför Valentina Binbalk till världen (och Bridgeport)! ;D

Valentina valde att flytta till Brigeport eftersom hon har sett alla de snygga kändisarna på TV och hoppades att hon kanske skulle få ihop det med någon av dem! Vi får se hur det går med det. :)

lottis98
1

Och här kommer en liten "overall" bild på henne

[SallysPigge]
6

OMG! Hon är ju snyggast i stan :-D

lottis98
2

#2 Jag vet! Hon kommer ju få alla killarna på fall! ;D

lottis98
0

Eftersom Valentinas dröm är att bli Superstjärneskådespelerska så gick hon till filmstudion för att provspela för en roll i en kommande film. Domarna var inte mäkta imponerade, men lovade henne en roll som statist om hon lovade att stå med ansiktet BORT från kameran. Valentina blev lite besviken, men gick med på det.

Så nu har hon ett jobb som bakgrundsstatist och hennes boss är ingen mindre än… Den superduktige, den superkände och den SUPERsnygge………. Matthew Hamming. Kanske han kan bli en framtida make?? Oskyldig

blondie4you
0

haha så snygg :P jag tror att hon kommer bli käääänd Flört

Emmy
0

HAHAHAAHH! :-D Fick mig ett gott skratt åt hennes ansikte..

lottis98
0

#5 Och hon är ÄNNU snyggare i profil! Otroligt men sant! ;D

blondie4you
0

Visa :-D

lottis98
9

#8 Okej här kommer den! Håll i stolen så du inte trillar av bara när du ser den här skönheten! ;D

blondie4you
2

9# OMG vad het! Hon är ju så snygg så hon säkert skulle kunna bli tsm med en rik kändis :-D (oj vad jag nördar den smileysen :-D)

lottis98
1

#10 Haha, jag vet! Hon håller faktiskt på att flörtar just precis NU! Och han verkar nappa! ;D

Jetta
0

Följer :)

lottis98
1

Valentina begav sig sedan av till gymmet för att se o det fanns några snygga, svettiga, rippade killar som stod och tränade, men hon hann knappt innanför dörren innan hon såg honom! Det var Matthew! Hon gick genast fram och pratade med honom och han verkade veta vem hon var.

De blev tillslut vänner (och Valentina fick två kändisstjärnor! Flört), så Valentina började lägga in en stöt…

lottis98
3

Hon gjorde allt vad hon kunde tänka sig vara flörtigt. Hon berömde hans utseende, hans personlighet, hon drog till och med några billiga skämt som hon inte ens själv förstod sig på, men han köpte det! Med hull och hå! Så hon la in den slutgiltiga stöten… Kyssen!

lottis98
2

Ajuste, glömde säga att hon fick en till stjärna när hon kysste Matthew! ;)

Jag fick mig sedan ett litet skratt när hennes telefon ringde på morgonen och hon fick möjligheten "Kändiskropp" och hon står bredvid sängen i BH och trosor så man ser hela hennes, ganska stora men ack så vältränade, mage välla ut ur trosorna! xD

lottis98
1

Efter det gick allting ganska fort. Hon fortsatte att flörta lite med honom och frågade sedan om han ville bli hennes pojkvän. Valentina var så säker på att han skulle svara ja att hon redan hade slängt sig fram för att kyssa honom. Men Matthew stoppade henne när hon bara var en centimeter från hans läppar och sa:

"Du, jag tycker inte att vi känner varandra så bra ännu… Men vi kan ju träffas någon annan gång och lära känna varandra lite bättre innan vi går in i något seriöst förhållande."

Valentina blev såklart ledsen över svaret, men bad om ursäkt för hennes snabba framrusande. De sa sedan hejdå och Valentina vände sig mot dörren och Matthew mot hissen. Innan hon slank genom dörren så sa hon ett snabbt "Jag älskar dig", men när Matthew vände sig om för att svara så var hon borta…

lottis98
1

Innan hon stack till jobbet så spenderade hon lite tid framför spegeln. Jag mensr, hon vill ju inte se ful ut första dagen på jobbet! ;)

[SallysPigge]
1

#17 ha ha ha :-D Den var bra … :-)

lottis98
1

Hmm, jag tror nog inte att tillpiffningen hjälpte så mycket när hon tog på sig arbetskläderna… ;)

Men när Valentina väl anlände vid jobbet så gick hon genast fram till Matthew och började fjäska för honom. Han bjöd in henne till en fest han skulle ha den kvällen så där tänkte nog Valentina att hon skulle fortsätta det hon påbörjade igår!

Yoshi11
5

Hahahaha, men oj vad vacker! Och den där profilbilden alltså, hon borde bli profilmodell eller ngt xD Stackars Matthew ;)

[Ponnyflicka]
0

Hennes ansikte blir lätt att känna igen! ;)

BunnyWunny
0

En modell måste ju ha ett ansikte som man kommer ihåg. ;) Älskar idèen om detta och ska prova den nästa gång jag spelar sims 3

Always <3

[Esme11]
0

Vilken kul idé! Och det är verkligen en snygging det där ;) Följer med spänning för att se hur det går för henne! ;)

Cimsan
0

Följer! :P

bunnyheart
0

Den verkar gammal, men jag följer ändå! Man vill ju inte missa något som händer i Valentinas liv ;). Haha fick mig ett gott skratt när jag läste #19, snygging… ;)

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

[tildemattson]
0

Oh! Detta kan inte missa ju! Hoppas att det kommer mer snart :)

Squidon
0

Nu följer jag också! Trots att den är så gammal…. 🙂

lottis98
0

Den här utmaningen har lagts ned eftersom jag bytte dator och inte orkade överföra Den här familjen till nya datorn, så om Sajtvärd eller medhjälpare skulle vilja låsa tråden skulle det vara jätte bra! 🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer