Terri Ritkher!
[ En ny då min gamla slutade att spara bilderna, kom dock till generation 5 den. Kommer skriva på samma gamla blogg ]
Terri Ritkher var en helt vanlig sim, förutom några saker. Hon hade turkost hår, gröndassig hud och gula ögon. Men trots detta hade Terri väldigt lätt att få vänner.
En kväll får Terri nog av hennes föräldrars bråk och tar steget in i vuxenlivet. Hon åker till en stad långt bort, för att aldrig komma tillbaka utan starta ett nytt eget liv.
Det andra inlägget finns nu uppe!
Hur löser Terri egentligen det hastiga beslutet att flytta hemifrån?
Tredje inlägget finns ute!
Frågan är om hennes val av jobb verkligen är så passande?
Fjärde inlägget finns nu uppe!
Det är inte alltid roligt att behöva klara sig själv utan sina föräldrar som stöttepelare, det märker Terri i detta kapitel!
Följer :)
#4 Va kul!🙂
Femte inlägget finns uppe!
Ungdommen i Terri börjar träda fram mer och mer, men hon har fortfarande ett enda mål: Att klara sig själv.
// Är även en ny design uppe, som jag personligen tycker om mycket mer än min förra 😍//
Hur bra på en skala på 1-10 är det att spy på DYRA märkesskor? När man knappt har pengar till mat?
Nu är det sjunde inlägget ute!! Ni hittar det här.🙂
Efter mycket om och men så har jag äntligen fått upp ett till inlägg om Terri i bloggen. Trodde jag skulle ha hur mycket tid som helst över nu när jag bor hemma i några veckor för att göra APU. Men det var jobbigare än jag förväntat mig! 😴
Dagar blev till veckor, veckor blev till månader.
Det händer mycket i detta kapitel, Mycket nytt!
Simset krånglar just nu verkligen jätte mycket, vill inte vara vän med mig! Får se om jag får någon lösning på det. Kan göra ett kapitel till sen är jag fast där jag är nu! Gubbarna fryser, kör resetsim sen funkar inte resetsim mer när det händer igen! :(
ÄÄÄGEEER! :D
// Det verkar som allt har löst sig med mitt sims.. TUR! Trodde ett tag jag skulle behöva skrota den här berättelsen 🤗
Ojoj, har glömt att skriva här! Har kommit till kapitel 18! Och nästa inlägg blir detaljerad visning av huset jag byggt! Finns sneakpeak på bloggen! ;)
Kommer dock inte komma upp ikväll då jag fick samtal att jobba imorgon :)
Har råkat ut för massa fel kod 12 och ''sims har slutat fungera''.
Vet någon nått som funkar är det väldigt tacksamt och välkomet!😇
Kapitel 21 efter mycket om och men är uppe.
Jag kanske har en lösning som jag kan göra sen när nästa arvinge har blivit ungdom. Får se hur det blir.