Mystiskt beteende
En sim jag spelar med just nu har egenskaperna;
Commitment Issues
Gatherer
Green Thumb
Schmoozer
Supernatural Fan
Mitt problem är att hon beter sig konstigt. Hon sover i vinterkläder, duschar med badkläder, bär finklänningen vid elixirtillverkningen och så vidare. Jag får inte ihop det alls, varför hon skulle göra så här. Bidrar verkligen någon av hennes egenskaper till det här?
Finns det någon annan anledning till att det kan bli så här, bortsett från eventuella mods?
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
De kan göra så om de har vissa egenskaper.
Min sim hade egenskapen 'ordentlig' eller va den nu heter..och gick runt i finkläder hela tiden.
Jodå, visst finns det egenskaper som gör det, men mig veterligen ska inte någon av dessa göra det. 🤔
Vänligen, Lumina
Har du brunnen som man får med när man köper lucky palms? En av önskningarna leder till att simen hela tiden byter kläderna. (:
Jag tog bort ett mod, som jag misstänker och det ser ut som om det var ett bra drag att göra. Klädbytena håller sig borta just nu i varje fall.
Trist, jag vill ju ha det modet. 😕
Vänligen, Lumina
Om simmen är galen brukar sådant hända. ;D Älskar hur egenskaperna påverkar hur simmen är så. <3
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#5 började en legacy där alla skulle ha "galen" och de höll på så hela tiden. En gick på sin studentbal i ytterkläder :(
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Hah! Tog bort mitt mod, men nu hände det igen, utan förvarning. Tror det beror på att hon är "mångalen" eller något sådant. 🌛
Vänligen, Lumina