Simmen byter frisyr i badkaret?
Min sim byter frisyr när hon badar i badkar och i jacuzzin och när hon duschar. I "Skapa en sim" så har jag frisyren på låst så vet i sjutton vad det kan vara, har aldrig hänt förut. Kan det vara att frisyren hon har är nedladdad och inte kompatibel med när hon är naken eller ? Vad tror ni? Har inga mods installerade.
det händer så ibland på vissa simmar inget man kan göra åt,tycker också de är rätt irriterande, just dom frisyrerna kanske inte går att ha när simmen är naken när den badar och duschar. Jag laddar kläder osv så mina simmar duschar med kläder ibland, men de är rätt vanligt tyvär! :)
M_A_R_I_A 🌺
Det du skriver stämmer, nerladdat hår är inte anpassat till nakna/badande simmar därför byter de frisyr vid bla dusch. Men eftersom att de betyder tillbaka till sin vanliga frisyr annars stör det mig personligen inte alls. (:
#1 och #2 tack, då var det det jag misstänkte, för mig var det lite störande då jag ville ta en bild på henne och hennes partner i jacuzzin, men med det fula håret hon fick så skippade jag det. Men stör mig annars inte heller, det var märkligt bara ^^